resultaten, programma, Roda JC Kerkrade - Almere City FC
Roda JC - Almere City FC stream - Free Soccer
Zo’n avond is goed voor het groepsproces. Hier houd je geen rekening mee. We hebben er intern over gesproken en afgesproken het daarbij te laten. ” De politie geeft aan dat er één verdachte is aangehouden naar aanleiding van het incident. Diegene is verhoord en vervolgens weer vrijgelaten. Het onderzoek naar de vechtpartij loopt nog, aldus een politiewoordvoerster. Cruciale reeks Voor het duel tegen Almere City heeft het incident geen gevolgen. Vente en Joppen kunnen beiden gewoon meespelen vrijdagavond.
Roda JC - Almere City | Statistieken - TOTO Extra
De spelers liepen donderdagochtend op de training met een zichtbare verwonding op het gelaat, maar ondervinden er volgens Roda-trainer Edwin de Graaf verder geen negatieve gevolgen van. Wat er precies aan het handgemeen in het café voorafging, is niet duidelijk. „Ik heb er de dag erna met de spelers over gesproken.
Roda JC - Almere City FC » Tussenstand & stream +
Volgens De Graaf is het duel de start van een cruciale reeks van vier wedstrijden die bepalend gaan zijn richting de laatste fase van het seizoen. „Ik heb de groep daar bewust van gemaakt. Er wordt hard gewerkt, maar de jongens moeten nog meer investeren in zichzelf en eisen van elkaar, dan gaan we de resultaten vanzelf afdwingen. Ik vind dat ze daarin de handschoen nu moeten oppakken. ” Binnenskamers zijn duidelijke, harde woorden gevallen na het teleurstellende optreden tegen De Graafschap. „Ik ben hier nu een maand en het zijn telkens dezelfde dingen die terugkomen. Dat kan niet, ik kan niet elke week over dezelfde dingen praten. Dus je moet het of oppakken óf het is niet goed genoeg en dan ga je eruit. Intern heb ik man en paard genoemd en ik heb wel het gevoel dat dat goed is geweest. ” Aan de opstelling gaat De Graaf niets veranderen.
WIJ ZIJN RODA JC | PrikbordVerdachte aangehouden na vechtpartij waarbij Roda JC’ers Joppen en Vente gewond raakten: ‘Ze werden aangevallen’ Kerkrade - Bij de vechtpartij in een uitgaansgelegenheid in Heerlen hebben twee spelers van Roda JC afgelopen zondag verwondingen aan het hoofd opgelopen. De politie heeft één verdachte aangehouden naar aanleiding van het incident. Guus Joppen en Dylan Vente werden geslagen en moesten na het incident gehecht worden.
„Voor sommige jongens is dit echt een wedstrijd om te laten zien dat ze het oppakken, anders is de volgende aan de beurt. Ik heb zaken twee keer benoemd, het is nu aan jullie om het te laten zien. Ik heb dat ook zo naar de jongens benoemd. Het zit vaak in details; afspraken nakomen, de absolute scherpte. Terugkerende dingen. Het komt niet vanzelf en er zit gewoon veel meer in dan we nu laten zien.
Roda JC Kerkrade | Homepage
Ze gaven aan dat ze aangevallen werden. Het was ook heel snel weer afgelopen. Ik weet zelf niet precies wat er gebeurd is, omdat ik al terug was in het hotel”, aldus De Graaf. „Ik heb gezegd dat ik ervan baal. Je wil die negatieve publiciteit niet. Als speler moet je ervoor zorgen dat je niet in die situatie komt, ook al kun je er zelf soms helemaal niets aan doen.
” Algemeen directeur Jordens Peters sprak eerder van een storm in een glas water, nadat op sociale media beelden opdoken van duw- en trekwerk waarin enkele spelers verzeild waren geraakt. Onderzoek De spelersgroep en staf waren zondag na de verloren wedstrijd tegen De Graafschap naar Kerkrade gegaan om carnaval te vieren. Later op de avond is een groep spelers doorgegaan naar een café in Heerlen. „We hebben ook veel complimenten van mensen in Kerkrade gekregen, omdat ze het leuk vonden dat we er waren. Ik heb de jongens toestemming gegeven om daarna naar Heerlen te gaan.
Almere City FC: Homepage